سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضو شامل تمرینات درخواستی و همچنین دوره های FC @ Home می شود تا به شما در سالم ماندن کمک کند. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان متخصص ما تماس بگیرید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار در گام خود نگه دارید.

کسی بادام زمینی می خواهد؟

اول مارسسنت روز ملی دوستداران کره بادام زمینی است و علیرغم اینکه برای کودکان ضروری است ، (PB&J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چرب: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی دارای منبع قابل مشاهده ویتامین B و آنتی اکسیدان ها است.

واقعیت خنده دار: ویتامین های B کمپلکس از 8 ویتامین مختلف ضروری B تشکیل شده اند که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی:

  • هضم
  • چشم انداز
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و دیگر!

اگرچه کره بادام زمینی دارای خواص مفید و فوق العاده ای است ، اما دارای کالری و چربی بالایی است ، بنابراین باید از آن در حد اعتدال استفاده کرد.

میان وعده های سریع با کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست با کره بادام زمینی / شیرینی میوه ای

من در رسانه های اجتماعی پرسیدم که بهترین کره بادام زمینی کدام است – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH-Da

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمچه زمانی و روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک غذای طراوت هنگام تمرین ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق عرق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

هیدراته ماندن علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، به حذف باکتری ها از سیستم شما نیز کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را مرطوب کنید
  • عملکرد تمرینات خود را افزایش دهید

واقعیت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

درست مانند زمانی که غذا می خورید ، ایده خوبی است که هنگام نوشیدن آب ، کنترل قسمت های خود را حفظ کنید. آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده اعلام کرده اند که برای حفظ هیدراتاسیون کافی باید روزانه 11 لیوان (زنان) تا 15 فنجان (مردان) آب بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. با این حال ، فراموش نکنید که همیشه یک لیوان H سرد و گوارا بریزید2یکی پس از یک جلسه آموزشی ارزشمند. شانس!

ویژگی عضویت

عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 نه تنها یک ورزشکار باور نکردنی ، بلکه یک فرد شگفت انگیز نیز عضو این ماه ماست. او با داشتن چندین قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه همه چیز را تا حد ممکن پیش می برد. “اگر اراده باشد ، راهی است” ، تنها یکی از انگیزه هایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می گیرد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب نیست ، اما بیایید به راه خود ادامه دهیم و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا کنیم.

پس از یک تصادف رانندگی که باعث فلج شدن او شد ، هارولد شروع به تمرکز تمام انرژی خود برای بازگشت به باشگاه کرد. او به جای اینکه برای خود متاسف شود و در گودالی از یأس فرو رود ، روی کارهایی که می توانست انجام دهد تمرکز کرد. این شعار بود که در سنین پایین توسط پدرش به او القا شد: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. هارولد با این درس زندگی که همیشه در ذهن او قرار داشت ، برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده بود ، روی هیچ چیزی متوقف نشد.

اگرچه هارولد زندگی عادی خود را در ورزشگاه گذرانده بود ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این سازگاری مانع از ورزش یا نگاه به جایزه نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و انگیزشی وی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمان بهتری برای بزرگداشت نه تنها زنان در زندگی خود ما ، بلکه برخی از کسانی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند وجود ندارد.

کاترین سویتزر

پس از اینکه بارها به او گفته شد که دویدن در ماراتن برای یک “زن شکننده” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات متعدد ، اولین زن ثبت شده در ماراتن بوستون شد. او مسابقه را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های آموزشی خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه حرکت کنند ، کشور هیچ راهی نداشت. چه زمانی آموزش با جین فوندا در سال 1982 راه اندازی شد ، یک پدیده فرهنگی منفجر شد. سرانجام ، زنان می توانند با آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئوی 6 ساله بود و مسیر آن چندین شکل تقلیدی (اما هرگز تکراری) از آموزش های خانگی را ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که اوپن فرانسه 2005 چرخید ، زنان همچنان با وجود بازی و دورهای یکسان درآمد کمتری نسبت به مردان کسب می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیس بازان زن در واقع باید به اندازه بازیکنان مرد حقوق بگیرند. علیرغم درخواست های پرشور او از مسئولان مسابقات ، او رد شد. این امر فعالیت وی را متوقف نکرد ، زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه خود ادامه داد. در سال 2007 او برنده مسابقات ویمبلدون – و جایزه نقدی مشابه همتای مرد خود شد.

FITCO 3 8 زن 3

خود را گروه بندی کنید!

استفاده از شکل مناسب هنگام ورزش نه تنها از از دست دادن حرکت و انرژی که می تواند برای آموزش مثر شما استفاده شود جلوگیری می کند ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با شکل مناسب ، ماهیچه ها جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند ، بنابراین می توانید به طور مlyثرتر و با ثبات بهتر تمرین کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ ماهیچه های مورد نظر خود را تمرین دهید.

اشتباهات رایج قالب بندی در آموزش عبارتند از:

  • تنش – نشستن یا بلند کردن نیاز به جلوگیری از فشار آوردن گردن دارد
  • وضعیت آرنج – حلقه های پارویی و دوسر بازویی برای نزدیک ماندن بدن به آرنج نیاز دارند
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً به زانوها نیاز دارد تا در راستای انگشتان پا قرار بگیرند.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر کارآیی به شکل مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat گذاشتیم زیرا بهترین شانس را برای شکل نامناسب دارد.

ویدئوی زیر در شکل مناسب است ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را با خود نگه دارید.

نکته: کتری بل ندارید؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. در حالی که بالای وزنه را در دستان خود قرار می دهید آن را به صورت عمودی نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت در 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که روال خود را با یک استراحت کوتاه ترکیب کنید ، بلکه مزایای تناسب اندام دیگری نیز دارد. استراحت کردن با ورزش شدید تنبل نیست! در واقع ، این به شما کمک می کند و به شما امکان می دهد:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بگذارید بدن خودش را ترمیم کند
  • سیستم عصبی برای بازسازی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر روی چیز دیگری که به عنوان سرگرمی یا عزیزانتان دوست دارید ، بگذرانید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزهایی برای سلامت روحی و جسمی شما نیز مفید است؟ رنگ آمیزی! این فقط سرگرم کننده نیست ، مخصوص کودکان و وعده های غذایی بعد از شکرگزاری است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و پس از اتمام صحیح انرژی بیشتری به شما بدهد.

خواب مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (به غیر از همه چیز) ، توجه به چند نکته مهم است.

  • جوجه ها را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از اینکه شما کاملا از دست بدهید مهم نیست.
  • آنها را قبل از ساعت 15:00 ببرید. هر زمان بعد از آن می تواند برنامه خواب شبانه را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در یک منطقه راحت و ضعیف قرار دهید بدون اینکه حواس خود را پرت کنید.
  • به خود زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

صرف یک روز یا مدتی برای استراحت و استراحت برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد و تمدید ، هر از گاهی کمی سرعت خود را کاهش دهید.

دیدار مجدد با شما شروع می شود

بهار رسید! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان پرواز می کنند و حشرات … حشرات هستند. در این ماه زمانی را برای تنفس هوای تازه اختصاص دهید و دیدگاه مثبتی از زندگی به خود ارائه دهید. چه در حال احیای یک روال قدیمی باشید یا دوباره یک سفر تناسب اندام را شروع کنید ، بیایید و ببینید در ورزشگاه چه اتفاقی می افتد. ما همیشه در تلاش هستیم تا از رسیدن به اهداف آموزشی خود اطمینان حاصل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید