سال نو برای سلامتی بهتر.


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از تصمیمات و تمایل به بهبود خود را به همراه دارد. آیا شما کمی تکان خوردید یا کمی تکان خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما آن را رعایت کرده اید. فقط چند عادت کوچک برای شروع بهبود لازم است و شما امسال این مراحل را انجام داده اید. با پایان اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! تازه داری سال جدید رو شروع میکنی

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بوداز و مهم نیست که چقدر غذا و حتی فرهنگ عامه ما در سالهای اخیر تسخیر شده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. چیزی که به تازگی آشکار شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه یک شیرجه عمیق گلوتنی انجام دهیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم (زغال اخته ، دوروم ، مر ، خاکستری ، امل ، آرد ، فره ، گراهام ، KAMUT® خراسان و گندم einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار است. “* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل غذا کمک می کند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https://celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن عمدتاً در گندم و برخی دیگر از مواردی که در بالا ذکر کردیم یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • سوپ
  • عید پاک
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی حتی سالم ترین جایگزین – جو دوسر – می تواند گلوتن را آلوده کند ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مزیت باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به طور م affectثر روده کوچک را تحت تأثیر قرار دهد. مانند بسیاری از بیماری ها ، افراد مبتلا به بیماری سلیاک به گلوتن واکنش متفاوتی نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • تورم و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را داشته باشند اما بیماری سلیاک ندارند. بسیار محتمل است که به گندم ، جو و غیره حساسیت داشته باشید. به جای خود گلوتن علت باشد. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، به پزشک خود اطلاع دهید تا به طور دقیق از آن مطلع شود.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی همه افراد متفاوت هستند ، و اگرچه ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، اما خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و بدون حساسیت هستید ، اما متوجه شدید که رژیم غذایی محدود گلوتن فقط به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجایی که سال نو است ، ما می خواهیم با ارائه چندین سبک مختلف تمرین ، بهترین کار را انجام دهیم. در این ماه تمرکز ما بر عادات سالم کمی است که می توانید برای شروع قوی و حفظ رفاه در طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید که پس از بالا رفتن از پله ها یا قدم زدن سریع به صندوق پستی و برگشت ، نفس خس خس خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما باشد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (کاردیو) باعث افزایش انرژی می شود ، زیرا اکسیژن بیشتری به بدن منتقل می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری را تسخیر کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر نیز می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را بهبود بخشید (آیا تا به حال در مورد دونده شنیده اید؟)
  • به خوابیدن شما کمک می کند
  • و دیگر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای استفاده از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد لازم نیست برای هیچ Strongman® تمرین کنید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید پوندهای سنگین خود را کاهش دهید یا وزن خود را بالا ببرید ، تمرین با وزنه مکمل کاملی برای روال تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود امین، می توانید بیشتر روی آموزش تمرکز کنید.

شما می توانید کار را کوچک شروع کنید و راست شوید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا سلیقه هر فرد را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام تمرین انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد دوباره آن را انجام می دهید! و از آنجا که ما قوانین سختگیرانه ای را برای حفظ شما دنبال می کنیم امن تر، می توانید با آرامش خاطر دوره هایی را بگذرانید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • مسئولیت پذیر باشید
  • دوست شدن
  • برو جلو – یا نماینده

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ به ما سر بزنید تا دوره های انتخابی ما را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید کشف کنید.

عادت سالم 4: دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم که ماشین های بدنسازی چقدر می توانند باعث رعب و وحشت شوند. شما نمی خواهید کسی را بالا نگه دارید یا با وارونه شدن با او خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. بالاخره ماشینها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین اتومبیل ها ، می توانید تمرین کنید و سالم بمانید.

تجهیزات بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص می تواند به شما کمک کند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش استرس مفاصل
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

عضو معرفی شد

ما هر ماه دوست داریم بر سر یک عضو فریاد بزنیم که شیوه زندگی Fitness Connection را نشان می دهد و باعث می شود قوی بمانیم. اگر برای اولین بار است که بدنسازی را شروع می کنید ، به بریس برویدredcon_bryceb برای مشاهده چند مثال دینامیتی برای اینکه چه چیزی برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما انجام دهید.

FC JAN redcon bryceb را کپی کنید

این دوست پویا بدنسازی یک علاقه مندان مشتاق است که همیشه به طرف روشن نگاه می کند و هرگز روی پا نمی ایستد. او نکات تجاری را دوست دارد و لبخند می زند – به همراه حس مد خود در باشگاه.

برای نکات ماشین و به اشتراک گذاری الهامات خود ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما یک برنامه کاربردی برای این کار داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما یک دوست را با خود به ورزشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های فوق العاده ای برای مهمانان است:

  • از اشتراک رایگان 5 روزه استفاده کنید
  • مشاهده برنامه کلاس ها
  • به FC @ Home بروید
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال پیشروی کامل در سال جدید هستیم و امیدواریم شما این قطعنامه ها را تغییر دهید. فراموش نکنید که کمی وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، هرچه بهتر گام های کوچک بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و آماده توقف و آموزش است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید