رانندگان تاکسی از نیویورک درخواست می کنند پیشنهاد بهتر بدهی را ارائه دهند


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید کاهش بدهی رانندگان خود دفاع کرد و گفت که قبلاً میلیون ها دلار بدهی خود را حذف کرده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند شرایط ارائه شده توسط طلبکاران همچنان به آنها اجازه می دهد با کمتر از حداقل دستمزد کار کنند.

برنامه کمک مدالیون در شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر تنظیم شده است. این شهر 20 هزار دلار به طلبکاران پیشنهاد می دهد تا مبلغ بدهی رانندگان را کاهش دهند و سپس 9000 دلار دیگر به رانندگانی که پرداخت ماهانه آنها به بیش از 1500 دلار می رسد ، ارائه می دهد.

طی یک دهه گذشته ، صنعت تاکسی بر اساس برنامه های کاربردی مانند Uber و Lyft در برابر ورود شرکت های اجاره خودرو مقاومت کرده است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش صندلی تاکسی زرد از بیش از 1.2 میلیون دلار در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافته است.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها بارهای سنگین را به عنوان دلیل عنوان کردند.

در مجموع 13،587 مدال وجود دارد که به تاکسی های زرد اجازه می دهد تگرگ را از خیابان بردارند. تقریباً نیمی از تخمین های شهر توسط ناوگان چند مدال نگهداری می شود و برنامه وام فقط به مالکان پنج یا کمتر مدال اجازه می دهد که درخواست دهند. اگرچه نمی تواند کل بدهی رانندگان را برآورد کند ، اما شهر تخمین می زند که 1 میلیون دلار وام وجود دارد.

TLC همچنین معتقد است که 65 میلیون دلار اختصاص داده شده به این برنامه برای هر راننده ای که نیاز به کمک دارد کافی است.

اما رانندگان زرد چند هفته ای است که مقابل شهرداری تظاهرات کرده و از شهر می خواهند پیشنهاد بهتری ارائه دهد. این برنامه که انتظار می رود به 2250 راننده قرض گرفته کمک کند ، ماه گذشته به اجرا درآمد و این هفته تأیید نهایی شورای محلی را دریافت کرد.

Bhairavi Desai ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات مقابل شهرداری ، سپتامبر 2021 سخنرانی می کند

فلش

رئیس کمیته حمل و نقل ، یدانیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC “قبل از ادامه برنامه” شورای را استخدام نکرد “. اگرچه او حتی توقف را پیشنهاد نداد.

TLC روز جمعه اعلام کرد که در حال حاضر 1000 متقاضی این برنامه را ارزیابی کرده و به 90 راننده کمک کرده است تا وام خود را کاهش دهند و بدهی کل 14 میلیون دلار را حذف کنند.

آلویسی هردیا جارموسوک ، کمیسیون کمیسیون تاکسیرانی و لیموزین ، روز جمعه گفت: “کاهش این بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر صنعت تاکسی های زرد بسیار مهم است.”

اما مقاومت شدید به رهبری گروهی از هزاران راننده تاکسی ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد تا معامله بهتری به رانندگان بدهد. این گروه ادعا می کند که حتی با وام تجدید ساختار می توان تا 2000 دلار وام مسکن به رانندگان داد که به آنها اجازه می دهد کمتر از حداقل دستمزد دریافت کنند. آنها از شهر می خواهند پرداخت های ماهانه را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این پلی برای ورشکستگی است.” “به شهر با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار 6 میلیارد دلار کمک کووید داده شده است … شهر پول دریافت کرده است ، تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که رانندگان از اهرم بیشتری استفاده کنند.”

گروه وی می خواهد شهر ضامن همه وام های مربوط به مدالیون باشد ، که به گفته وام دهندگان به ارائه نرخ های پایین تر کمک می کند.

و دیدگاه او در دولت فدرال طرفداران و حامیان خود را جمع کرد.

نمایندگان کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز ، با NYTWA مشورت کردند. آنها در نامه ای به شهردار بلاسیو ، برنامه ای را برای او نوشتند که “برای رسیدن به آن موفق نمی شود” تا بتواند بدهی رانندگان را کاهش دهد. و ، اگرچه این مشکل در دوران مدیریت او آغاز نشد ، “شهر وظیفه اخلاقی دارد که این بی عدالتی را اصلاح کند.”

این شهر روز جمعه اعلام کرد که اگر از وام های مدالیون حمایت کند ، مالیاتی نخواهد بود.

شرکت خصوصی Marblegate ، که صدها وام زیر آب خریداری کرده است ، تأیید نکرده است که در برنامه جدید خود با این شهر همکاری می کند یا خیر ، اما سخنگوی شرکت در مارس سال گذشته گفت که بدهی ها را بخشیده است. 140 میلیون دلار در 800 مدال. به

در حالی که سواری ها در بدترین بیماری همه گیر سال 2020 کاهش یافته است ، TLC خاطرنشان می کند که همه چیز برای تاکسی های زرد در حال افزایش است. رانندگان بین 30 تا 40 سفر در هر دور می بینند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 دور در هر دور بود.

“هردیا جارموسوک” کمیسیونر می گوید: “ما در مکان بسیار بهتری برای صاحبان بلوط قرار داریم تا نه تنها دستمزد خود را تأمین کنند ، بلکه در راه صرفه جویی در هزینه ها و بارهای غیرموجه قرار نگیریم.”

اما چندین راننده شهادت دادند که اینطور نیست.

Chime Gyatso در سال 2009 یک قفسه خرید. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، هنگامی که برنامه هایی مانند Uber و Lyft بازار تاکسی را اشباع کردند و شهر تا سال 2018 نتوانست خودروهای جدید را تا سال ها محدود کند. او از TLC درخواست کرد که پیشنهاد بهتری ارائه دهد. برای رانندگانی مثل او

وی گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم نوبت من است. ”

دیدگاهتان را بنویسید