جدیدترین نتایج گزارش شهر ، تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال تکامل است


بر اساس آخرین گزارش سالانه Cycling In the City که توسط وزارت حمل و نقل منتشر شده است ، در بدترین بیماری همه گیر سال 2020 ، نیویورک شاهد افزایش 33 درصدی دوچرخه سواری در طول هفته بود.

در حالی که این گزارش فقط داده های دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 2019 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند ، واقعیتی را که بسیاری از نیویورکی ها از تجربیات در محل می دانند ، نشان می دهد. نقص دوچرخه در فروشگاه های محلی وجود داشت زیرا سواران جدید سعی کردند به خیابان ها بیایند و بی میلی و همچنین عدم نیاز به انجام حمل و نقل دسته جمعی در بدترین بیماری همه گیر.

این شهر دوچرخه سواران را از پل های متعلق به DOT ​​، پل های منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پولاسکی ، و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری در غرب غرب و خیابان کنت دنبال کرد. یافته ها نشان می دهد 1.8 میلیون دوچرخه سوار دیگر در طول هفته و 900.000 دوچرخه سوار در طول هفته وجود داشته است.

این در حالی اتفاق می افتد که شهر شاهد رشد و رانندگی بی پروا است.

با این حال ، هنک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل ، گفت که با دوچرخه سواران بیشتر در جاده ، این امر همچنین به معنای ایمن تر شدن جاده ها است.

گاتمن می گوید: “این واقعیت که تعداد بیشتری از دوچرخه سواران در جاده وجود دارند ، به علاوه کارهایی که ما از نظر معماری انجام داده ایم تا آنها را ایمن تر کنیم ، من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” پنج شنبه. “و ما قصد داریم آن را ادامه دهیم و بهبود دهیم.”

امسال تا کنون 13 دوچرخه سوار کشته شده اند. این نیمی از تعداد دوچرخه سواران کشته شده در طول 2020 است ، که از زمان تصاحب دو بلاسیو و راه اندازی Vision Zero یک سال بی سابقه بوده است.

از گزارش DOT’s Cycling in the City

فلش

از گزارش DOT’s Cycling in the City

وزارت راه و ترابری

گروه حامی حمل و نقل جایگزین همچنین اشاره می کند که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده در این سال در برانکس بودند.

هدف چشم انداز صفر این است که همه مرگ و میرهای ناشی از ترافیک را تا سال 2024 و تنها سه سال دیگر به صفر برساند.

و تعداد زیادی از کشته شدگان امسال کارگران تحویل بودند. بر اساس پروژه دادگستری کارگران ، امسال حدود 10 کارگر تحویل با دوچرخه برقی ، دوچرخه معمولی و روروک مخصوص بچه ها کشته شدند.

DOT اصرار دارد تا آنجا که ممکن است خطوط دوچرخه محافظت شده نصب کند تا جاده ها برای دوچرخه سواران ایمن تر شود.

در سال 2020 ، تقریباً 30 مایل مسیرهای دوچرخه محافظت شده و 16 کیلومتر به اصطلاح “فضای مخصوص دوچرخه سواری” در “مناطق دوچرخه اولویت دار” یا مکانهایی با تعداد زیادی قربانیان دوچرخه سواری ، مانند برانکس ، نصب کرد.

این شهر امسال 11 مایل خط دوچرخه محافظت شده نصب کرده است و انتظار می رود تا پایان سال در مجموع 30 مایل راه اندازی کند. این شهر همچنین امیدوار است تا پایان سال 2021 50 مایل مسیرهای دوچرخه نقاشی شده اضافه کند ، اما نتوانسته است تعداد این مراحل را تکمیل کند ، با توجه به اینکه کار در حال انجام است.

انتظار می رود که تعداد دوچرخه سواران همچنان در حال افزایش باشد.

اگرچه شهر هیچ آماری در مورد تعداد افرادی که از خط دوچرخه جدید نصب شده روی پل بروکلین استفاده می کنند نداشت ، اما اشاره کرد که گذرگاه های پل در پل های منهتن و ویلیامزبورگ از زمان نصب آن کاهش نیافته است. این امر باعث می شود تا مقامات شهری بر این باورند که بسیاری از سواران تازه کار هستند و سوارکاری هستند که قبلاً از روی پل دوچرخه سواری نکرده اند.

گاتمن گفت اولویت بعدی DOT افزودن خط دوچرخه به پل کوئینزبورو است.

دیدگاهتان را بنویسید