تمرینات معمول برای بزرگسالان تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد مسن که ورزش می کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها ، از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر برخوردارند. نکته مهم این است که یک نوع ورزش مورد علاقه خود را بیابید تا شانس بیشتری برای ماندن در آن داشته باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد تا به سن شما. اگر نسبتاً کم تحرک بوده اید ، احتمالاً هنوز آمادگی دوره های آموزش متقابل را ندارید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با تأثیر کم شروع کنید ، که برای سالمندانی که تازه با تمرینات معمول شروع کرده اند ایده آل است:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی راه رفتن باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای افراد مسن مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است و نمی توان در فضای باز راحت قدم زد ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند که می توانند در داخل خانه به پیاده روی بپردازند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

چندین تمرین ساده وجود دارد که معمولاً می توانید در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را افزایش دهید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • در عوض مارس
  • هنگام نشستن روی صندلی روی یک پا بنشینید
  • شناورهای دیواری
  • غلطک های شانه
  • نشستن بر روی قله ها

دوره های تمرینات ارشد

اگرچه پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما شرکت در کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای تطبیق با روال ورزشی شما است ، در حالی که هنوز هم مسائل را کم فشار نگه می دارید.

پیشنهادات کلاسی برای سالمندان معمولاً شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاس های ارشد را حتی می توان در حالت نشسته نیز انجام داد ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را تشدید کرده و کلاس های شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاس های “جمعیت برای سالمندان” و چندین برنامه جالب دیگر ، دوره های کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای South Jersey ما امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید