بهترین غذاها برای افراد مناسب و سالم تناسب اندام کندی


به رغم آنچه شنیده اید ، شکل گرفتن به راحتی کالری و کالری نیست. نوع کالری دریافتی اهمیت دارد ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیرات زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی دارد ، همچنین سلامت قلب ، عملکرد گوارشی مناسب و سایر مواردی را که ما “سلامت کامل” می نامیم تعیین می کند. . “

این که آیا شما علاقه مند به پیوستن به یک برنامه سلامتی شرکتی هستید یا فقط به دنبال راه هایی برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان شایع تر می شوند ، نیاز دارید.

انواع توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید یک تمرین ، دویدن طولانی مدت یا هر چیزی که کالری زیادی می سوزاند را انجام دهید ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای این کار را دارید. این بدان معناست که کربوهیدرات می خورید ، اما مهم است که چه نوع کربوهیدرات مصرف می کنید.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی انواع کربوهیدرات ها هستند که به مرور از توانایی شما برای ورزش پشتیبانی می کنند و به عنوان یک امتیاز ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با استفاده از امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بالای اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام تأثیر مثبت داشته باشد.

4. لوبیا و آجیل

چه رژیم غذایی گیاه خواری داشته باشید و چه به دنبال ترکیب پروتئین خود باشید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع وعده های غذایی با پروتئین بالا ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. وکیل دادگستری

در حالی که غذاهای چرب زمانی مورد اجتناب قرار می گرفتند ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو بی نظیر است زیرا به طور متوسط ​​77٪ چربی دارد – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر گیاهان سبز مملو از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه ها استفاده کنید تا روزانه یک ویتامین دریافت کنید که به شما احساس خوبی می دهد!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

اکنون که می دانید تناسب اندام و سلامتی بیش از ورزش و کاهش وزن است ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی برای بهبود سبک زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامت شرکت ها را در South Jersey داریم ، اما مطمئناً مهم است که بدانیم برای سلامتی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهیم. به به



دیدگاهتان را بنویسید