بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با شروع سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که فصل پاییز به سراغ ما آمده است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز ، مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین بسیاری از خوشمزه های خوشمزه! در حالی که ماههای سردتر ممکن است فصل میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی در طول تعطیلات نیز می توانید از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، هیچ کمبود یا رژیم غذایی لازم نیست!

غذا در فصل پاییز

هنگامی که تابستان شروع می شود ، طبیعت ما را با غذاهای خوب فراوان ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن ، خوشحال می کند! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو تنبل محبوب شناخته می شود ، غذاهای مفید پاییزی از این کدوی محبوب پیشی می گیرند.

تعداد زیادی از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب ها
  • گلابی ها
  • کدو تنبل
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی نوبت به غذاهای کاهش وزن می رسد ، گزینه های فصلی زیادی وجود دارد (و خوشمزه تر از همیشه)!

مزایای مصرف فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم غذای تازه را می خوردند – بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود!

اما امروزه به دلیل تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در طول سال در دسترس هستند. اگرچه دسترسی نامحدود ممکن است مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: غذاهای فصلی می توانند بسیار مفیدتر باشند.

وقتی فصل می شود محکم تر می شود

برای شروع ، مصرف محصولات خارج از فصل رشد طبیعی آن به اندازه محصولاتی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، مزه نمی دهد. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور تهیه می کنید فکر کنید در مقایسه با گوجه فرنگی تابستانی که در وسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. ممکن است گوجه فرنگی های تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی باشند.

رد پای کربن کوچکتر

غذای فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذایی به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما هدایت شود! و این ممکن است نیاز به کامیون ، هواپیما و قایق داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه چیز برای حمایت از هوس های شما در خارج از فصل! علاوه بر این ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین فواید تغذیه ای را داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما ارسال می شود ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل وجود دارد. آفتاب اضافی را به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و با مواد مغذی مطلوب تری که در صورت انتخاب یک گزینه محلی فصلی دریافت می کنید ، بمانید.

5 غذای پاییزی برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان دریافت که چگونه غذای فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. به هر حال ، اگر غذا مقوی و خوشمزه تر باشد ، گنجاندن آن در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان فراوانی غذاهای فصلی پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این اوصاف ، در اینجا بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن آمده است که باید در این فصل به بشقاب راه پیدا کنند!

کدو تنبل

دیدن کدو تنبل در بالای لیست ما در مورد حذف غذاهای کاهش وزن ، نباید تعجب آور باشد. اگرچه خوشمزه بودن همه کدوها را نمی توان انکار کرد ، اما آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و خوشمزه است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است از کاهش وزن پشتیبانی می کند باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی هوس کم قند و کالری کمتری است که در طول روز مصرف می شود.

و از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) تشکیل شده است و محتوای طبیعی کمی کالری دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را در اسموتی یا شیرینی ها نگهداری کنید یا آن را در غذاهای شور سرخ کرده و برای یک مشت مقوی که بسیار خوشمزه است امتحان کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای معروف برای کاهش وزن ، دوستانه است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در سراسر جهان است ، از نظر تغذیه و کاهش وزن نیز قدرتمند است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان غذای اصلی پیتزا ، غذاهای برنجی و حتی بیسکویت به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی خوب برای شما ، مانند فیبر ، به علاوه کالری کمی دارد و عملاً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که می توانید در دستور العمل های دوستانه برای کاهش وزن قرار دهید. در مورد آن فکر کنید: میان وعده های درون بازی ، برنامه های تعطیلات و غذاهای سبک اما کامل!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • آن را حتی منجمد به پوره اضافه کنید تا غلیظ کننده کم قند به جای میوه باشد!

آیا به اطلاعات نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در راه رسیدن به اهداف کاهش وزن در پاییز چیزی دلپذیر می خواهید ، برای جلب رضایت خود به انجیر تکیه کنید. این میوه های پاییزی مملو از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم بریزید ، آنها را به اسموتی اضافه کنید یا به سادگی خودتان آنها را برای یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنای بسیاری از دستور العمل های آرامش بخش است که با این غذای دوستانه برای کاهش وزن پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، شما باید راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا کنید!

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از وعده های غذایی ترکیب کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین است ، قارچ غذای مناسبی برای پاییز است تا به برنامه غذایی سالم اضافه شود!

کنگر فرنگی / اورشلیم

شما مطمئناً در مورد پروبیوتیک ها ، باکتری های کوچک اما قدرتمندی که دارای مزایای عمده ای برای سلامتی هستند ، شنیده اید! در حالی که مصرف پروبیوتیک ها برای حفظ یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت مصرف فیبرهای پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خوریم دریافت می کنیم و منبع عالی آن کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، به ما کمک می کند تا سطح انرژی خود را از طریق محتوای بالای آهن حفظ کنیم. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را به تنهایی با مقداری روغن زیتون و سیر ، که در سبزیجات پخته شده یا بالای یک کاسه سالاد داغ مخلوط شده اند ، سیر کنید.

غذاهای خوشمزه فصل پاییز برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، کیک ، انجیر و قارچ در غذاهای شما می تواند تغذیه شما را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و کاملاً خوشمزه بهبود بخشد. غذای فصلی ساده است و دانش کمی دارد و گنجاندن این تمرین در عادات سالم مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید