با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی را تجربه کنید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد آنچه زندگی شخصی شما را زنده می کند ، است. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی زمان لازم برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین باشد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است در اینجا شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند لذت ببرید.

حلقه سوپ

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! روز جهانی هویج 4 آوریل استاز، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این لذت نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر تردی ، ظرافت و تمایل به غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل کرده است). هویج علاوه بر مواد مغذی بیشماری که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی راز را در مرحله شما قرار می دهد. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و از آن استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

جزء:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 قوطی آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

یک نوک زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را خرد کنید
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیاز را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آبگوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هرچه دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا لذت ببرید. همه چیز بخور.

اعضای برجسته ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ conscient_content87 در IG آورده است. خوراک او یک پیام کوتاه است که می تواند میل به بهتر شدن را برانگیزد. می توانید شرط ببندید که او هرگز از روز بازی عبور نمی کند. یا شانه ها. یا سینه. با داشتن مدارهای تخریب کننده عضلات ، کار خارق العاده ای را در ظاهر آسان تمرینات شما انجام می دهد. در حقیقت ، او مدار سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید ، ایجاد کرد ، که فک آن روی زمین بود. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار هم تمرینی دارد. 😄 در واقع ، ما می خواستیم واقعاً مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. آموزش را از کی شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و داشتن سختی جسمی و روحی در ارتش یک الزام است. در حالی که من ارتش را ترک می کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من بیشتر از من و تعیین استاندارد وابسته بودند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را چنین آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای شخص مهم دیگری احساس جذابیت کنید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی داشتم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم بسیار توجه می کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا آنها را تبدیل به کاری کنم که وقتی در باشگاه هستم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم افرادی را ببینم که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این است که شما به تلاش خود ادامه دهید اما تنها شخصی که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع کرد به اتصال تناسب اندام اکنون او در تلویزیون است و پیشنهادات حمایتی و غیره دارد. خیلی دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. درمان شما در روز کلاهبرداری چیست؟
    من میرم ژیروسکوپ یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من می روم و بهترین ژیروسکوپ هایی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که به تازگی ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج حاصل شد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد آموزش Fitness Connection چیست؟
    او یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، ایالت تگزاس. آنها من را می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کیک پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفتند و آنها فقط مراقبت و حمایت نشان دادند. علاوه بر این ، چمنزار موجود در آنجا ؛ من دوست دارم که روی چمن کار کنم و به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای تمرینات بیشتر با کلمات حکیمانه و فوق العاده ، @ conscious_content87 را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خودخواسته اعلام شده از قصد ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را عمدا انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگام سقوط. وقتی شکست بخورید متوقف کردن آن آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی اگر این شامل کاهش تناسب اندام باشد. او به ما می گوید مشکلی نیست فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به راه راست بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its. در اینستاگرام برای زندگی و الهام بیشتر بیاموزید.

ادامه بده

این ماه در شبکه های اجتماعی س aboutالی درباره مزایای پیاده روی پرسیدم. برای علاقه مندان به ورزش پرشور ، راه رفتن دیوانه کننده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای فقط کمی پیاده روی روزانه می تواند فواید زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

تنها یک سفر 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • تعادل خود را بهبود بخشید
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • استقامت کلی را افزایش دهید
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه ضروری است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی کمک می کند. اگر توانایی پیاده روی روزانه 30 دقیقه ای را ندارید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • دور از محل کار پارک کنید یا در ایستگاهی زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا بسازید

مهم نیست چگونه راه می روید ، هدف این است که آن را به بخشی دائمی از روز تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

از ماشین ناراحت نشو

در طول این سالها ، بحث کوچکی در مورد اینکه کدام بهتر است: وزنه یا اتومبیل رایگان؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما فکر می کنیم بهتر از این دو ، آن چیزی است که بیشتر دوست دارید. جوابش رو پیدا کردم؟ کمی ، اما مزایای هر تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین فرض کنید راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای استفاده از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد لازم نیست برای هیچ Strongman® تمرین کنید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید پوندهای سنگین خود را کاهش دهید یا وزن خود را بالا ببرید ، تمرین با وزنه مکمل کاملی برای روال تناسب اندام شما است.

شما می توانید شروع کوچک را انجام دهید و راست شوید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

ماشینهای ژیمناستیک

ما می دانیم که ماشین های بدنسازی چقدر می توانند باعث رعب و وحشت شوند. شما نمی خواهید با بالا و پایین رفتن با کسی ، او را نگه دارید یا خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ، اتومبیل دوستان شما هستند.

تجهیزات بدنسازی ما علاوه بر شناسایی ماهیچه های خاص ، می تواند به شما کمک کند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

من یک نظرسنجی آنلاین انجام دادم تا ببینم کدام روش کار را ترجیح می دهید. برنده؟

با این حال ، هر دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن بروید! بهترین تمرین که دوست دارید

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک دوره کامل ورزش ، با اندام آزاد و تجهیزات بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی مناسب برای نفس کشیدن هر از گاهی و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده می دهد. مراقب باران یا بازگشت به شکل گیری حیات وحش باشید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه اطرافیان به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را بردارید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید