اریک آدامز باید علاوه بر جرم ، با هرج و مرج ترافیک نیز مقابله کند


هنگامی که اریک آدامز (تقریباً مطمئنا) در 12 هفته پست شهرداری را به دست می گیرد ، یکی از بلایای زیادی که او با آن روبرو خواهد شد مرگ و میر ناشی از ترافیک است. مانند قتل ها ، کشتار جاده ای از زمان COVID افزایش یافته است. آدامز نمی تواند رانندگان بی پروا را نادیده بگیرد و روی تیراندازان تمرکز کند. دو معیار بی نظمی شهری همزمان افزایش و کاهش می یابد.

تابستان گذشته مرگبارترین راهپیمایان ، دوچرخه سواران و رانندگان اتومبیل و مسافران از ابتدای عصر Blasio بود ، در یک مطالعه جدید بدست آمده است: امسال 200 نفر در خیابان جان خود را از دست دادند. این بزرگترین مرگ و میر رانندگی در 9 ماه گذشته از زمان روی کار آمدن شهردار بلاسیو است. و این افزایش علاوه بر افزایش است: درست مانند جنایات ، مرگ و میر ناشی از ترافیک در سال گذشته افزایش یافت و بیش از 10 درصد به 243 نفر رسید. این ، اگرچه به مردم دستور داده شد تا سال 2020 در خانه بمانند.

اینطور نیست که برنامه Blasio Vision Zero – مسیرهای دوچرخه سواری ، رادار و موارد دیگر – کار نکرد. مرگ و میر بین سالهای 2013 تا 2019 26 درصد کاهش یافته و به 220 نفر رسیده است ، که از دوران بلومبرگ همچنان ادامه دارد.

نه ، فقط همه نوع هرج و مرج اخیراً فوران کرده است. وقتی می توانید بدون مجازات یک سلاح غیرقانونی حمل کنید ، می توانید بدون مجازات شتاب بگیرید ، هنگام استفاده از داروهای تحمیلی رانندگی کنید ، بدون مجازات در یک جهت اشتباه رانندگی کنید.

بر اساس تجزیه و تحلیل من از داده ها ، برای چهار دهه ، مرگ و میر و جرایم ناشی از ترافیک افزایش و کاهش یافته است. همبستگی آماری به همان اندازه نزدیک به “یک به یک” است. مرگ و میر ناشی از تصادفات و جرایم از سال 1980 به طور پیوسته افزایش یافته است و در سال 1990 به اوج خود رسیده است – 701 مرگ و میر ناشی از ترافیک ، 2 هزار و 245 مورد جنایت. سپس هر دو به طور پیوسته به پایین ترین حد خود رسیده اند. سه سال.

به چند نمونه قابل توجه توجه کنید: تصور می شود مردی که ماه گذشته کارینا لوپز 31 ساله را در برانکس با سرعت 90 مایل در ساعت کشت ، از کوکائین فرار کرده است. مردی که ماه گذشته نوزاد آپولین مونگ-گیلمین را در پیاده رو در بروکلین کشت ، در یک خیابان یکطرفه به سرعت از راه اشتباه عبور می کرد و نزدیک به 200 بلیط جمع آوری و دستگیر کرد.

هفته گذشته ، شخصی در حال حرکت با “دوچرخه الکترونیکی” موتوری در Belt Parkway ، بزرگراه اصلی بود. شما نباید این کار را انجام دهید ، و اگر راننده ای که به جای ایستادن او را کشته و کشته است ، احتمالاً با هیچ اتهامی روبرو نمی شود. با این حال ، راننده متوقف نشد. او و چهار مسافر خود در میانه راه فرار کردند.

صحنه ای که در آن دو نوجوان هنگام رانندگی با یک اسکوتر برقی در گراوسند ، بروکلین ، در 6 اکتبر 2021 بر اثر تصادف با خودرو به شدت مجروح شدند.
صحنه ای که در آن دو نوجوان در حین سوار شدن با یک اسکوتر برقی در گراوسند ، بروکلین ، در 6 اکتبر 2021 بر اثر تصادف با اتومبیل به شدت مجروح شدند.
پل مارتینکا

یک راننده دقیق و قانونی می توانست از ضربه و کشتن دوچرخه سوار غیرقانونی جلوگیری کند. اما به نظر می رسد این ماشین نیمه شب چیزی برای پنهان کردن داشت. هرج و مرج غیرقانونی با هرج و مرج غیرقانونی درگیر شد.

آخر هفته ، پلیس از نوعی فاجعه جلوگیری کرد. آنها یک راننده با سرعت بالا را متوقف کردند و او را به صورت غیرقانونی مسلح به سلاح پیدا کردند. این که آیا آنها مانع از تیراندازی یک نوجوان می شوند یا یک کودک از اصابت گلوله جلوگیری می کند ، مهم نیست.

با این حال ، این نوع ایستگاه های پلیس ، رانندگانی که مرتکب “جرائم جابجایی” می شوند ، مانند سرعت غیر مجاز و رانندگی در مسیر اشتباه ، در سال 2019 به نصف کاهش یافته است.

این فایده ای ندارد که برنامه های تحویل غذا ، مانند Grubhub و DoorDash ، خیابان ها را با دوچرخه سواران تحویل بدون “متخصصان مستقل” در “دوچرخه های الکترونیکی” موتوری ، با سرعت 20 مایل در ساعت ، پر کرده است. اگر خیلی سریع پیش نروید ، نمی توانید به برادر هزاره ای ساندویچ پنیر کبابی در آپارتمان “لوکس” خود در رستورانی با غذاهای ناخواسته ، سه مایل دورتر بدهید.

پلیس در محل حادثه که در آن مردی هنگام دوچرخه سواری در هنری هادسون پارک وی در منهتن در 7 اکتبر 2021 مورد اصابت و کشته قرار گرفت.
پلیس در محل حادثه که در آن مردی هنگام دوچرخه سواری در هنری هادسون پارک وی در منهتن در 7 اکتبر 2021 مورد اصابت و کشته قرار گرفت.
کریستوفر سادوفسکی

بنابراین موتورسیکلت یک انتخاب نیست – این بخشی از مدل تجاری شکارچی است. دوچرخه سواران تحویل در خطر جدی هستند. ده نفر از آنها امسال جان خود را از دست دادند در حالی که هفت نفر سال گذشته جان خود را از دست دادند. آیا ارزش غذای ارزان را دارد؟

غیرنظامیان نیز از این شرکت های فناوری در امان نیستند. سال گذشته ، یک موتورسوار Revel هلگا شنیتکر 82 ساله پیاده را در Columbus Circle کشت.

اما برنامه های کاربردی هر گونه مسئولیتی را در قبال آشفتگی غم انگیزی که به ایجاد آن کمک کرده اند رد می کنند. (و امسال ، شخصی که سوار بر موتور دوچرخه اش بود ، لیزا بانز ، بازیگر 65 ساله را در نزدیکی مرکز لینکلن کشته بود).

برای حل مشکل ، آدامز باید همان کاری را بکند که در چهار دهه میزان جرم و جنایت را کاهش داد: بازگرداندن پلیس خوب به خیابان ها (و خودداری از اجازه دادن به “فناوری” هزاره در خیابان ها). مقررات خوب پلیس و برنامه های کاربردی جان افراد را نجات می دهد – هم قربانیان جنایت “معمولی” و هم قربانیان تصادفات.

نیکول ژلیناس سردبیر روزنامه سیتی ژورنال است.

توییتر: NicoleGelinas



دیدگاهتان را بنویسید