اریک آدامز از آخرین دور تطبیق وجوه عمومی خودداری می کند زیرا Sliwa تقریباً 700000 دلار تضمین می کند


اریک آدامز ، شهردار بروکلین و نامزد حزب دموکرات برای شهرداری ، گامی غیرمعمول در رد آخرین دور بودجه عمومی مناسب از شورای مالی کمپین شهر برداشته است. حریف جمهوری خواه وی ، کورتیس اسلیوا ، در عین حال با ورود مسابقه به مرحله نهایی ، نزدیک به 700،000 دلار از بودجه عمومی خود را تأمین کرده است.

تصمیم آدامز در حالی گرفته می شود که او همچنان با میلیون ها دلار به عنوان کمپین از اسلیوا پیشی می گیرد. در حالی که اسلیوا ، بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، از زمان ورود به مسابقه حدود 4 میلیون دلار دارد ، آدامز 19 میلیون دلار صندوق جنگی جمع آوری کرده است و به نظر می رسد به ساختن خزانه خود ادامه می دهد.

ایوان تیس ، مشاور ارشد و سخنگوی کمپین آدامز ، به WNYC / Gothamist در تجمع انتخاباتی روز پنجشنبه گفت: “جمع آوری کمک های مالی اریک بسیار موفق بود.” “هیچ دلیلی وجود ندارد که پول مالیات دهندگان را صرف این کمپین کنیم. در عوض ، ما خود تامین مالی خواهیم کرد.”

بیشتر بخوانید: سطح بازی سیاسی: کمیته مالی کمپین توضیح داده شده است

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد شهردار دموکرات در ماه ژوئن ، در رقابت های انتخابی مورد علاقه بود ، 2 میلیون دلار در آخرین رکورد خود از 24 آگوست تا 27 سپتامبر جمع آوری کرد. نام وی در روز پنجشنبه ذکر نشد ، هنگامی که CFB عملاً برای اعلام آخرین دور کمک هایی که از طریق مهربانی برنامه صندوق معادل آژانس انجام شد ، ملاقات کرد ، که محبوب ترین آنها برنامه 8 تا 1 است. دلارهای کوچک معادل هشت بار است به

در این دوره اخیر بیش از 3 میلیون دلار توزیع شده است. در حالی که Sliwa بخش قابل توجهی دریافت کرد ، اما جمعه ، ویلیامز ، وکیل عمومی – که برای انتخاب مجدد کاندیدا می شود ، زیرا او همچنین در نظر دارد برای فرمانداری – بیشترین بودجه را با 959،000 دلار دریافت کرد.

در حالی که کمپین آدامز ادعا می کند که در دوره گذشته 354،061 دلار جمع آوری کرده است ، مشخص نیست که چقدر CFB باید جبران شود ، زیرا ادعاها تحت بازرسی هستند.

با اعلام امروز ، Sliwa بیش از 1.8 میلیون دلار پول نقد و Adams بیش از 7.5 میلیون دلار دارد.

تیس گفت که بودجه رئیس جمهور محله بروکلین به تبلیغات تلویزیونی بیشتری اختصاص می یابد که قبل از انتخابات عمومی نوامبر 2 پخش می شود. کمپین آدامز روز دوشنبه اولین تبلیغ تلویزیونی خود را برای انتخابات عمومی راه اندازی کرد که در آن آدامز از پیام خود در مورد کاهش جرم و جنایت صحبت کرد و در مورد مادر مرحومش صحبت کرد.

سوابق کمپین نشان می دهد که او برای تلویزیون ، رادیو و تبلیغات چاپی و حداقل یک تبلیغات هزینه کرده است. راب کول ، سخنگوی کمپین Sliwa ، گفت که تبلیغات بیشتری منتشر خواهد شد.

اگرچه اسلیوا و آدامز از برنامه صندوق تطبیق 8 به 1 برای تقویت کمپین های خود سود بردند ، اما آدامز تمرکز زیادی بر دریافت کمک های اهداکنندگان جیب عمیق پس از مقدماتی داشت. در طول تابستان ، نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز با مشارکت در جمع آوری کمک های مالی به میزبانی میلیاردرها جان کاتسیماتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ به بخش اهداکنندگان ثروتمند ضربه زد.

بیشتر بخوانید: کارگران و تجمعات عصرگاهی همپتونز: آیا اریک آدامز می تواند هم قهرمان طبقه کارگر و هم دوست ثروتمندان باشد؟

آدامز حتی اگر بودجه خود را از اهداکنندگان ثروتمند دریافت می کند ، از ساختار فعلی این کمپین شکایت کرد ، که اغلب به منظور جمع آوری کمک های مالی متمرکز است. در طول فصل مبارزات انتخاباتی ، آدامز لابی کرد تا کمپین های شهری آینده به طور انحصاری توسط CFB تامین مالی شود.

آدامز روز سه شنبه در نمایش برایان لرر گفت: “من هر دلار جمع آوری شده را برای صدها هزار تماس ، برای جمع آوری بودجه پس می دهم. هیچ کس از این امر در سیاست لذت نمی برد.” “اما در حال حاضر ، شما باید به تلویزیون بروید که میلیون ها دلار هزینه دارد ، تبلیغات رادیویی ، دستمزد کارکنان … این بخشی از این روند است.”

کول گفت کمپین Sliwa به صورت محلی فعالیت می کند و به طور متوسط ​​بیش از 100 دلار کمک دریافت می کند.

“ما کاندیدای مردم خواهیم بود. و [Adams] او نامزد لابی گرها و تأمین کنندگان سرمایه گذاری خواهد شد. “

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید