آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات تغذیه سالم و رژیم غذایی و …) ، اما می بینیم که همه اینها را انجام داده ایم ، اما نتیجه مطلوب است من موفق نشدم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

درست مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی لازم را تأمین کند بدن خود را تغییر دهید و در نتیجه ، روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید توجه داشته باشید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و استرس و)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین یک فرد معمولاً به جای توجه به عوامل سبک زندگی ، در رژیم غذایی چه می کند؟، مصرف آن را محدود کرده و فشار بیشتری به بدن آن وارد می کند. اما وزن آن را نمی دانم کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس 10 بار به 9 برابر چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما آزمون را می خواهید ، پس ما چه کار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید لذت ببرید ، آماده شوید!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

قدم زدن در دل طبیعت (حتی پارک خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید